על מנת לדעת עבור אילו מילים מופיע האתר שלך בגוגל (או כל אתר אחר, לדוגמא אתר של מתחרה) בצעו את סדר הפעולות הבא:
בדף הפרוייקט שלכם
בחלקו העליון של כל פרוייקט תוכלו למצוא את מספר המילים שהוספתם לפרוייקט (monitored) וגם את מספר המילים שמערכת כליום מצאה בתוצאות החיפוש של גוגל (ranking).
בדוגמא למעלה ניתן לראות שאנחנו הוספנו 14 מילות מפתח למעקב, אבל כליום יודעת על 860 מונחים המדורגים עבור האתר.
לצד אינפורמציה זאת תוכלו לראות את השינויים יחסית לסריקה הקודמת של כליום:
- ריבוע ירוק – מציג את כמות המונחים שעלו בתוצאות החיפוש
- ריבוע אדום – מציג את כמות המונחים שירדו בתוצאות החיפוש
- ריבוע תכלת – מציג את כמות המונחים שנכנסו ל-100 התוצאות הראשונות בגוגל
- ריבוע כתום – מציג את כמות המונחים שיצאו מ-100 התוצאות הראשונות בגוגל
- ריבוע טורקיז – מציג את כמות המונחים שנכנסו לדף התוצאות הראשון בגוגל
- ריבוע צהוב – מציג את כמות המונחים שיצאו מדף התוצאות הראשון בגוגל
במידה ואתם רוצים לדעת מהן המילים עבורן מופיע האתר שלכם (אתר הפרוייקט) המשיכו לפעולה הבאה:
מציאת המילים עבורן מדורג האתר
עברו לחלק של יצירת דוחות
הקליקו בתפריט הצד על site insights ובחרו בדוח Historic Daily Rankings:
הפיקו דוח מילים מדורגות לאתר
מלאו את הפרטים הבאים בשדות הרלוונטיים:
- טווח תאריכים שבו אתם רוצים למצוא מילות מפתח שהאתר עלה עבורן בתוצאות החיפוש
- כתובת URL של דף הבית של האתר שמעניין אתכם*
- סמנו את הצ'ק בוקס show all אם ברצונכם לקבל פירוט של כל הימים בטווח התאריכים שבחרתם או השאירו ריק על מנת לקבל רק את תאריכי ההתחלה והסיום של הטווח
- בחרו את מנוע החיפוש שמעניין אתכם
- לחצו על SAVE
* אתם לא חייבים לשים כתובת של אתר המופיע כפרוייקט שלכם אלא כל אתר שאתם רוצים למצוא את המילים שלו (בין אם מדובר באתר שלכם, אתר מתחרה או כל אתר שמעניין אתכם).
במידה ואתם רוצים להפיק דוח ממוקד יותר ניתן לשים בכתובת ה-URL כתובת של ספרייה (יוציא את כל העמודים תחת אותה ספריה) או כתובת URL מדויקת של עמוד ספציפי.
דוח מילות מפתח
את דוח מילות המפתח ניתן להציג בתוך מערכת כליום באמצעות לחיצה על צלמית העין או להורידו כדוח אקסל בלחיצה על צלמית ההורדה.
בכל שלב תוכלו לחזור לדוח שנשמר במערכת באזור הדוחות שלכם (My reports בתפריט הצד).
מה מכיל דוח המיקומים ההיסטוריים
כל דוח מיקומים היסטורי מכיל את הנתנונים הבאים:
- מילת המפתח המדורגת בתוצאות החיפוש
- ווליום חיפושים חודשיים
- כתובת URL שעולה בתוצאות גוגל עבור מילת המפתח
- מיקומים בתוצאות החיפוש לפי תאריכים
- שינוי במיקומים בין היום הראשון בטווח ליום האחרון בו
- מספר העמוד בתוצאות החיפוש