מיהם המתחרים שלי?

כל פרוייקט שתפתחו בכליום יציג לכם את המתחרים המובילים של האתר שלכם

קופסת המתחרים

לא משנה אם הפרוייקט שלכם מכיל מילת מפתח אחת במעקב או אלפי מילים, כליום תציג בפניכם את רשימת המתחרים לאתר שלכם ותעדכו אותה מידי שבוע על מנת שתוכלו להתעדכן במתחרים חדשים שנכנסים לשוק או מתחרים ישנים שהופכים להיות דומיננטיים פחות:

מתחרים של האתר

בקופסת המתחרים של אתר מרקטינג ניתן לראות את חמשת המתחרים העקריים של האתר; בדוגמא למעלה מדובר לפי הסדר באתרים של דניאל זריהן, אנגורה מדיה (askpavel), איל רחמים, וויקיפדיה ועידן בן אור. בעמודה הימנית ניתן לראות את כמות הביטויים בתוצאות החיפוש שמשותפים לאתר מרקטינג ולאתרי המתחרים שלו.

כמובן שרשימת המתחרים של אתר מסוים  היא לא בהכרח הרשימה של אתרים אחרים באותה נישה. אם נוציא את רשימת המתחרים של האתר הראשון ברשימה של אתר מרקטינג נקבל את התוצאה הבאה:

רשימת מתחרים דניאל זריהן

אומנם קיימת חפיפה מסוימת (בכל זאת מדובר באותה הנישה) אבל ניתן לראות שלאתר של דניאל יש גם אתרים חדשותיים שמתחרים איתו על מןנחים משותפים: ynet וכלכליסט.

מיהם המתחרים הנוספים שלי ומה בדיוק אני יכול לעשות עם המידע הזה?

הצגת כל המתחרים של האתר

לחיצה על הקישור View more תציג רשימה של 25 המתחרים המובילים ותאפשר לכם להוסיף לפרוייקט מתחרים שאתם רוצים להיות במעקב אחריהם:

מתחרים נוספים

באפשרותכם לבחור מתחרים, לגלול לתחתית ולהוסיפם למתחרים המוגדרים של הפרוייקט. אם תרצו ניתן גם להוריד קובץ אקסל של כל המתחרים של האתר.

מה אני עושה עם המידע ?

המטרה של כליום היא להציג את המידע על מנת שתדעו מי הם המתחרים האמיתיים שלכם לצורך קבלות החלטות עסקיות. לפעמים בעלי אתרים משווים עצמם למתחרה באופליין למרות שהנוכחות האינטרנטית שלו זניחה ולעיתים קיים מתחרה שבעל האתר אפילו לא היה מודע לתחרות שהוא מייצר לאתר שלו באונליין.

אנחנו לא מתיימרים לומר לכם מה לעשות עם המידע, אבל בהמשך מספר אפשרויות:

  • רעיונות למילות מפתח לקדם – בדיקת המונחים שהמתחרים מקבלים מהם טראפיק
  • רעיונות לתכנים חדשים לאתר שלכם – בדיקת העמודים שמייצרים טראפיק למתחרים
  • לפתוח פרוייקטים למתחרים המובילים – מעקב מתחרים שוטף יכול לחשוף בפניכם את פעולות המתחרה: אסטרטגיית תוכן, מילים חדשות שהם מקדמים ועוד.
  • השגת קישורים איכותים לאתר שלכם – רשימת המתחרים היא גם "רשימת קניות" מעולה של אתרים שכדאי לקבל מהם קישור. אולי מהאתרים בראש הרשימה לא תצליחו להשיג קישורים, אבל ככל שתרדו ברשימה למתחרים בינוניים וקטנים הסיכויים גדלים.

Updated on ספטמבר 8, 2019

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment