1. Home
  2. פרוייקטים: מיקומים, כלים ועוד
  3. מהם הדפים החזקים של הפרוייקט שלי?

מהם הדפים החזקים של הפרוייקט שלי?

כל פרוייקט שתפתחו בכליום יציג לכם את הדפים החזקים של הפרוייקט שלכם עבור המילים הנמצאות במעקב

קופסת דפי "הכוח" (Power Pages)

עבור כל פרוייקט שתפתחו מערכת כליום תציג בפניכם את רשימת הדפים החזקים לפרוייקט ותעדכן אותה מידי יום על מנת שתוכלו להיות עם אצבע על הדופק:

הדפים החזקים של הפרוייקט

חשוב לציין כי רשימת הדפים היא רק עבור המילים שהוספתם בפועל לפרוייקט והיא לא מייצגת את התמונה המלאה של הדפים המובילים של האתר המשוייך לפרוייקט (אלא אם הוספתם את כל המילים מדוח המילים של האתר לפרוייקט).

בדוגמא למעלה הפרוייקט של מרקטינג מכיל 14 מילות מפתח בלבד; אם נוציא את רשימת דפי הכוח של אתר מרקטינג לאחר שהוספנו כ- 1000 מילים לפרוייקט נקבל את התוצאה הבאה:

הדפים החזקים של אתר

אומנם קיימים שלושה דפים שמופיעים בשני הפרוייקטים, אבל המאמר על הדומיינים (www.marketing.co.il/domain/) מופיע במקום השני (לעומת מקום 5 בפרוייקט של 14 מילות מפתח) וניתן לראות שהמאמר על עדכון פינגווין ודף הבית כלל לא נמצאים בחמישייה הראשונה של הדפים החזקים.

בעמודות הנוספות בקופסת דפי הכוח מופיעים לכל דף שני נתונים: מספר הביטויים עבורם מופיע הדף בתוצאות החיפוש והמיקום הממוצע של כל אותם מונחים. ככל שיש לדף יותר מונחים אומנם הנראות שלו גבוהה יותר, אבל דווקא הנתון של הממוצע בדרך כלל הולך יד ביד עם טראפיק.

בדוגמא למעלה נראה שדווקא הדף השני, מבחינת נראות, הוא דף המייצר טראפיק משמעותי יותר.

איך אני מוצא את רשימת כל הדפים המובילים באתר ומה בדיוק אני יכול לעשות עם המידע הזה?

מציאת כל הדפים החזקים של האתר

אם תרצו להרחיב את רשימת הדפים ברמת הפרוייקט (רק עבור המילים שהוספתם לפרוייקט) לחיצה על הקישור View more תציג רשימה של עד 25 דפים:

דפי הכוח של הפרוייקט

מצד שני אם ברצונכם לקבל את הביצועים האמיתיים של דפים באתר כלשהו תוכלו לעשות זאת באחת משתי דרכים:

  1. אם מדובר בפרוייקט שלכם ניתן לעבור לטאב 4 בטבלת המילים שלכם
  2. אם לא מדובר בפרוייקט קיים בחשבון שלכם ניתן להפיק דוח Pages Performance באזור הדוחות של מערכת כליום.

מה אני עושה עם המידע ?

אנחנו לא מתיימרים לומר לכם מה לעשות עם המידע, אבל בהמשך מספר אפשרויות:

  • בדיקת איכות עבודת הקידום שלכם  – בדיקת החשיפה של עמוד בתוצאות החיפוש בהחלט יכולה לתת לכם אינדיקציה שאתם עושים דברים נכונים.
  • רעיונות לתכנים חדשים לאתר שלכם – בדיקת עמודי המתחרים עם נראות גבוהה בתוצאות החיפוש או שמייצרים להם טראפיק יכולה להיות נקודה טובה להתחיל את אסטרטגיית הוספת התכנים לאתר שלכם.
  • לפתוח פרוייקטים למתחרים המובילים – מעקב מתחרים שוטף יכול לחשוף בפניכם את פעולות המתחרה: דפים שמייצרים להם טראפיק, אסטרטגיית תוכן, מילים חדשות שהם מקדמים ועוד.

Updated on ספטמבר 8, 2019

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment